[Pardus-kullanicilari] OpenOffice.org 3 için Pisi Paketi

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 00:40:06 EET

öncelikle bu girişiminizi içtenlikle kutlamak istiyorum. oo3 için sanırım
bir paketlema çalışması varmıydı yoksa sadece sözümü geçiyordu bilemiyorum.
fakat belki emin olmamakla birlikte 2008.2 sürümünde bulunmayabilir. şuan
2008.2 ALPHA kullanıyorum ama oo3 şuan gelmiş durumda değil ama bu
gelmeyecek anlamınada gelmiyor. bence hata sisteminde bir aratın eğer yok
ise yeni paket isteği olarak girin diyebilirim. ama sanırım  geliştirici
maillerini takip ederken gördüm bir geliştirici oo3 ü paketlemek ile
uğraşıyordu diye biliyorum. ama dediğim gibi eminde değilim.