[Pardus-kullanicilari] hdd

aliş ali ali_top_66 at hotmail.com
3 Oca 2009 Cmt 00:21:56 EET

         emre bey ilginize önce teşekkür ederim
ben pardusta yeni bir kullanıcığım ve inatla birşeyler yapmaya çalışıyorum
mesleğimden dolayı ben netcad proğramı kullanmak zorundayım.ancak pardus bu
proğramı desteklemiyor, bunun için pardus üzerinde sanal ortam oluşturdum.
ancak sanal ortamda sanal hardiskten başka hardisk tanıtamadım.diğer hardisklerdeki bilgiler
önemli olup 2. yolu deneyemem ancak disklerimin içeriğini hiç bozmadan sanal ortamda
görmem gerikiyor.

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/