[Pardus-kullanicilari] hdd tanıtma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 00:06:18 EET

Merhaba,

2009/1/2 aliÅŸ ali <ali_top_66 at hotmail.com>

>        pardusa sanal ortamda xp kurdum ancak sanal hardiskten baÅŸka diÄŸer
> hardiskleri tanıtamadım
> bu hardiskleri sanal ortamda tanıtma yolu varmı

Sorunuzu biraz daha acabilir isiniz? Genelde sanal ortamlarda yabanci
diskleri tanitmak icin tavsiyem, bu diskleri SAMBA ile paylasmaniz, sonra
sanal sistemden baglamaniz.

Ayrica dilerseniz 2. veya 3. diski (dahili veya harici) sanal makineye
ekleyebilirsiniz arayuzunu kullanarak. Ancak burda dikkat etmeniz gereken
sey, sanal ortamda bagladiginiz bir partition ve/veya disk, ana sistemde
bagli olmamali, yoksa diskteki dosya yapisini geri donulmeyecek sekilde
dagitabilirsiniz.

Tavsiyem, samba ile paylastirip, sanal'dan oyle erismeniz.

--
Emre