[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 37, Konu 232

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
28 Şub 2009 Cmt 19:30:54 EET

İlginç. Sizin Boncuk bir yerlerde sıkışmış galiba. Pisi'den Boncuk'u kaldırıp,
sistemi yeniden başlatın. Olmayan programı da çalıştıramaz herhalde artık. :)
İlk olarak tekrar indirip, doğrudan konsoldan boncuk yazarak başlatın.
Kısayolunu kullanmayın. Bir kontrol edin hata mesajı verecek mi?! Normalde
aşağıdaki gibi bir çıktı alırsınız ve boncuk ikonu panelde belirir.
$ boncuk
 QPaintEngine::setSystemClip: Should not be changed while engine is active
 QPaintEngine::setSystemClip: Should not be changed while engine is active
çıktısını aldığınız konsolu kapatınca Boncuk da kapanacaktır.

2. olarak ise yeni bir kullanıcı oluşturup, Boncuk'u orada çalıştırmayı
deneyin. Yeni aynı şekilde davranırsa Boncuk'un kullandığı kütüphanelerde
sorun olabilir. boncuk-dict paketi dışında, qt4-sql-sqlite paketini
kullanıyor. Bu iki paketi de yeniden kurmayı deneyin.
Kolay gelsin.