[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 37, Konu 232

Erhan Türkmen erhanturk49 at gmail.com
28 Şub 2009 Cmt 02:24:37 EET

28 Şubat 2009 Cumartesi 00:42 tarihinde <
pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr> yazdı:

> Pardus-kullanicilari listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
>        pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
>
> World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
> ziyaret edin:
> veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
> şu adrese gönderin:
>        pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr
>
> Bu listeyi yöneten kişiye şu adresten ulaşabilirsiniz:
>        pardus-kullanicilari-owner at pardus.org.tr
>
> Yanıt yazarken, lütfen Konu satırını düzenleyerek şu tür bir şekilden
> [...]

Söylediğiniz gibi yaptım. Konsolda top komutu verip boncuk programının
karşısındaki PID numarasını k komutundan sonra girip onayladım. Daha sonra
konsoldan başlattığımda yine aynı çıktıyı alıyorum.
''Program bir yerlerde zaten çalışıyor.'' :) Paketi kaldırıp tekrar indirdim
ama yine aynı şey oluyor.
Dikkatimi çeken bir şey de top komutunu verdiğimde boncuk kısa bir an
görünüp kayboluyor. Tekrar görünmesi için tekrar boncuk programını başlatmam
gerekiyor ve her seferinde PİD numarası değişiyor ve hemen kayboluyor.

Erhan Türkmen