[Pardus-kullanicilari] /usr/bin/ping dosyasının SHA1 kontrol toplamı hesaplanamıyor

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
26 Şub 2009 Per 22:13:33 EET

Erhan Bey merhaba,
Bir yerlerden aklımda kaldığı kadarıyla, Pisi bu uyarıyı, herhangi bir başka
uygulama tarafından, o anda kullanılan bir bileşene denk geldiği zaman
veriyordu.  Aynı çıktıyı ben de alıyorum, ama boncuk bende çalışıyor.
Konsola boncuk yazarak çalıştırmayı deneyin. Belki orada bir hata çıktısı
verebilir.
Kolay gelsin.