[Pardus-kullanicilari] DBus hatası

recep babaoğlu r_babaoglu at hotmail.com
26 Şub 2009 Per 21:54:48 EET

Dbus hatası ile ilgili birçok konu gördüm ama hepsi harddisk sorunlarıyla ilgiliydi. Benim şöyle bir problemim var, dün sistemi kurup paket yüklemelerini yapabilmeme rağmen bugün paket yüklemelerini yapamıyorum. Aldığım hata şu:

org.freedesktop.DBus.Error.ServiceUnknown: The name org.freedesktop.PolicyKit.AuthenticationAgent was not provided by any .service files

Ağ bağlantısını silip yeniden oluşturmak istedim ama "Sil" butonuna basmama rağmen bir değişiklik olmadı. (Bir forumda bunun çözüm olacağı yazıyordu da...)

paketlerin hepsini yüklemek şart mı pardus 2008 canis kullanıyorum

laptop ta yüklü

Yardımcı olursanız çok sevinirim...

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/