[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumda disk bölümlendirme

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
26 Şub 2009 Per 19:18:44 EET

Perşembe 26 Şubat 2009 tarihinde, ahmed yasar şunları yazmıştı:
> Disk partisyonu olduğundan adresleme daha hızlı
> yapılır(mış), defragmentasyon işleminden etkilenmez(miş) v.s.

swap alanı kurulum sırasında ilk oluşturulan dosyalardan biri olduğu için bu
defragmentastyon sorunundan etkilenmiyor diye biliyorum. Daha önce bununla
ilgili bir test yapılmıştı. Kayda değer bir fark olmadığını hatırlıyorum.

Şu an için diske askıya alma (suspend to disk) sadece bölüm olarak oluşturulan
takas alanıyla yapılabiliyor. Eğer bu sizin için önemliyse takas bölümünü
tercih edin.