[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumda disk bölümlendirme

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
26 Şub 2009 Per 17:43:33 EET

Thursday 26 February 2009 Tarihinde 17:29:56 yazmıştı:
> Merhabalar,
> Bildiğim kadarı ile SWAP alanı düşük RAM'lı bilgisayarlarda ve aşırı
> yüklü sistemlerde önemli oluyor. Standart bir ev kullanıcısı için böyle
> bir ayrıma gerek yok...
>
> Kolay gelsin,
> Mucip:)

Ek olarak, eğer swap alanına ihtiyacım olabilir deresen, ayrı bir disk alanı olması her zaman daha iyidir diye biliyorum.
Hatta bu ayrı alanın disk'in başında olmasıda iyi olacaktır. Tabi ki bu benim daha önceki araştırmalarımdan edindiğim bir bilgi.
İşi daha teknik olarak açıklayacaklar çıkabilir.

--

Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS