[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanıcıları Buluşmasına davetlisiniz

seval unver svlunver at gmail.com
21 Şub 2009 Cmt 20:38:12 EET

Selamlar,

Arkadaşlar yarın Ankaradakilerle buluşuyoruz. Yer ve saat aşağıda yazılı.
Kayıt için şu sayfayı <http://www.ozgurkuru.net/formlar/toplanti/> ziyaret
edin.

*Tarih: 22. 02. 2009
Yer: Ve Cafe Bistro -- Meşrutiyet ve selanik caddelerinin kesiştiği noktada.
Kızılay / Ankara
Saat: 17:30
*
Görüşmek dileğiyle. Umarım güzel bir buluşma olur.

Seval