[Pardus-kullanicilari] Pardus Kullanıcıları Buluşmasına davetlisiniz

seval unver svlunver at gmail.com
20 Şub 2009 Cum 21:14:39 EET

Selamlar,
Pazar günü Kızılaydaki Ve Cafe Bistro'da ve saat 17:30da. Sanıyorum saat9'a
kadar oturabiliriz. Belli olmaz erken de kalkabiliriz:)
Gelmeye çalışın. Yine de projenize konsantre olmanız sizin için daha hayırlı
olacaktır:)
Bir dahakine gelirsiniz:) Ertasi hafta Bilmök'te olcaz, inşallah ona
gelirsiniz.
Sevgiler
Seval