[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 Vmware Kernel modülleri

Onur Canci onur.canci at gmail.com
20 Þub 2009 Cum 08:58:32 EET

Birkaç gündür sorunumu takip ediyorum da sanki sorun kernel modüllerden
ziyade /dev dizini ile ilgili duruyor gibi.
Modülleri otomatik olarak yüklemesi başarılı oluyor. ancak sanal makineleri
açmaya çalıştığım zaman /dev/vmnet aygıtı bulunamadı
hatası alıyorum. ayrıca makine işlem yapmaz hale geliyor. Bir yerde pardus
üzerinde /dev dizinin dinamik olduğu ile ilgili birşeyler
okumuÅŸtum. Acanba sorun buradan kaynaklanabilir mi?

Her açılışta modüller düzgün oalrak yükleniyor ancak vmware açmaya
çalıştığım zaman aygıtı bulamıyor ve modülleri unload ediyor
gibi geliyor.

Acaba sorun buradan kaynaklanıyor olabilir mi?
Bundan kaynaklanıyorsa çözmek için nasıl bir yol izleyebilirim.

Teşekkürler
--
M. ONUR CANCI