[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 Vmware Kernel modülleri

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Şub 2009 Çar 11:49:28 EET

2009/2/18 Onur Canci <onur.canci at gmail.com>

> Bu arada KVM vmware image'larını çalıştırabiliyor mu?

Tekrar baktim da, bazi posta listelerinde qemu'nun vmware 3 ve 4
formatindaki imajlarini okuyabildigi var,  en azindan linux sistemler
calisir demisler, kvm de qemuyu kullanan bir sistem sonucta, ancak yine de
KVM icin net birsey soyleyemiyorum. Ayrica kullandiginiz Vmware muhtemelen 5
ya da 6 versiyonudur, o yuzden onun formati uyumsuz olabilir.

--
Emre