[Pardus-kullanicilari] Linux üzerine Bitirme Projesi

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
20 Şub 2009 Cum 00:58:45 EET

Diner Bey merhaba,
Bence bu konu için geliştirici haber grubunu da takip etmenizin daha yararlı
olacağı görüşündeyim. Teknik konulardaki ileri seviye konuları orada
bulabilirsiniz.
adresinden üye olabilir.
http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/
adresinden de haber grubu  arşivine ulaşabilirsiniz.
Kolay gelsin.

Perşembe 19 Şubat 2009 günü (saat 11:52:39) Diner Yilmaz şunları yazmıştı: