[Pardus-kullanicilari] Dell Inspiron 6400 Ethernet Card Sorunu

İsmail DOĞAN info at ismaildogan.com.tr
19 Şub 2009 Per 15:37:29 EET

Dell Inspiron 6400 Notebook uma Pardus 2008.2 kurdum. kablosuz etherneti
tanıdı, yapılandırdı vs. Ancak kablolu ethernet kartımı görmedi. Bir zaman
sonra tesadüfen, ethernet kartına kablo takılı değilken Pardusu boot edersem
kartı gördüğünü farkettim. Defalarca denedim, gerçekten kablo takılı
değilken boot edersem görüyor ancak kablo takılı iken boot edersem
görmüyordu. Yine bu forumda bi arkadaş, bilgisayarın elektriğini (pilini
sökmek süretiyle) tamamen kesersem, sorunun düzelebileceği şeklinde bir
bilgi verdi. Denedim, ancak değişen bir şey olmadı.

Ancak bu yine iyi bir durummuş, son 1 haftadır hiç bir şekilde görmemeye
başladı. Benzer bir donanım sorununu da Canon LBP 2900 printer da yaşadım.
pardus wiki de step by step bir tarif var ancak, yazan kişinin bunun
denediğinden şüpheliyim, oda bir işe yaramadı. Maalesef bu mesajı yazmak
için windows kullanmam gerekti :(

Her iki konu içinde durumu tecrübe eden varsa, bir şeyleer yazabilirler diye
umut ediyorum.

ismail