[Pardus-kullanicilari] Pisiyi Geliştirme

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
19 Şub 2009 Per 12:52:14 EET

2009/2/19 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Thu, 19 Feb 2009 07:25:34 +0200, huseyin abanoz
> <abanozhuseyin at gmail.com> :

ufak bir düzeltme yapayım, burda "pisiyi açmak" şeklinde kullandığınız
kavram aslında "paket yöneticisini açmak".

http://pardus.org.tr/projeler/index.html

bu adresten de görebileceğiniz gibi paket yöneticisi,  PiSi paketlerini
grafik arayüzden kolayca kurmak için kullanılabilen bir program..

> Bunu bir hata raporu olarak http://hata.pardus.org.tr adresine girer
> misiniz?

katılıyorum, paket yöneticisi hakkındaki bu isteğinizi hata raporu olarak
girerseniz ilgili geliştiriciler ilgilenecektir.

-serdar