[Pardus-kullanicilari] Pisiyi Geliştirme

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Şub 2009 Per 10:12:27 EET

Thu, 19 Feb 2009 07:25:34 +0200, huseyin abanoz
<abanozhuseyin at gmail.com> :

> Pisi yi açtığımda ilk yaptığı depoda bulunan paketleri listelemek.
> Halbuki ben mesela bir paketin kurulu olup olmadığını kontrol etmek
> istiyorum, yada yeni bir paket kurmak istiyorum, çünkü çoğu zaman
> pisiyle paket yüklemem için pisiyi elimle açmam gerekiyor, pakete
> çift tıklamam yetmiyor. Bu durumda pisi ihtiyacım olmadığı halde
> listeyi doldurmak için 4-5 saniye yanıtsız kalıyor. Acabe pisi biraz
> daha "lazy" davranabilirmi. Yani sadece ilk defa istendiğinde gerekli
> listeyi doldursun. Onun haricinde elle başlatıldığında kullanıcı bir
> seçim yapana kadar hiç bir şey yapmasın.
Bunu bir hata raporu olarak http://hata.pardus.org.tr adresine girer
misiniz?

> Bir ikinci husus paketlerin bağlantılarını pisi üzerinden görebilsek
> çok daha iyi olur. Her defasında paketin içini açıp metadata.xml
> dosyasından dependincy lere bakmak bazan bunaltıcı oluyor.
Konsolda vereceginiz

pisi info paket_adi

komutu ile istediginiz bilgilere ulasabilirsiniz. Grafik arayuz genelde
basit tutulmaya calisiliyor.

                   Doruk