[Pardus-kullanicilari] network analiz araclarý

Abdullah Teke ateke.groups at gmail.com
16 Þub 2009 Pzt 17:54:29 EET

Ntop bu iş için oldukça iyi. Eğer iç ağınızda kullandığınız switcler
yönetilebilir ve netflow veya sflow protokollerinden birini destekliyorsa.
Bir kaç ayarla takip edebilirsiniz. Ntop her iki protokolü de destekliyor ve
web arayüzü ile oldukça kullanışlı. Tavsiye ederim.
Bunun dışında Cacti de fena sayılmaz. O da SNMP protokolünü kullanarak ağ
içerisindeki sunucu ve swithch router gibi cihazları takip edebiliyor. İyi
çalışmalar.