[Pardus-kullanicilari] network analiz aracları

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
16 Şub 2009 Pzt 06:17:33 EET

Networkte acık portları takıp etmek icin önereceğiniz  yazılım var mı
Wireshark disustu bilgisayarımın ethernet kartılarını görmedi. Networkte ne
olup bittiğini görmek istiyorum.
Örneğin hangi ip adresi ne kadar data transferi gercekleştirmiş onu
görebilmek veya hangi portlarını acık olduğunu görmek istiyorum acıkcası.
Daha once windowsta virtual pc kurarak (WMWare) pfsense yazılımı ile
networkteki trafiği takip ediyordum. Web arayüzünde network ve networkteki
pclerin ip adresleri ile iç ağda ne kadar dosya transferleri yapmışlar hangi
portu kullanarak ne kadar transfer ve hangi yolda işlem yapıldığını
gösteriyordu.
Pardus icinde benzer bir program var mı

Veli Kabayel
GAMA Endüstri Tesisleri İmalat ve Montaj A.Ş.
Technical Office
YEMEN LNG Project - LNG Plant
Republic of Yemen / Balhaf
Gsm:(+967) 733957402