[Pardus-kullanicilari] dis(harici) sabit disk sorunlari

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
16 Şub 2009 Pzt 12:02:52 EET

sayin erenoglu,

ilginize tesekkurler.

madde1: peki, anladim ancak, neden degistirilmiyor? acilista gorse ya!
madde2: evet ayni portta takili; takip cikartmamistim! en azindan bu
"olay"lar suresinde! :-))
madde3: ilk biri disindakiler, gorunmuyorlar.
             a. dosya sisteminin duzgun durumda olmasi ne demek? ne ve nasil
olmasi gerekir?
             b. "bak" dediklerinize nereden ve nasil "bakacagim", ve ne
"gormem" gerekiyor?
madde5: sorun var:
             a. "gormuyor"!
             b. firewire bir portun usb'den besleme almasi geregi mantikli
gelmedi bana? cunku:
             c. wd my book 1,5 tb dis(harici) sdd arkasindaki ayni firewire
I/O portunu baska bs(bilgisayar)ler ve cihazlarla baglanti durumunda
sorunsuz kullaniyorum?.
             d. "dmesg" nedir; nereden ve nasil "bakilir", dahasi, bakilinca
da ne "gorulmesi" gerekir?

saygi ile,

--
pardus.mbg