[Pardus-kullanicilari] OpenGL hatası

Sami Devrim sami.devrim at gmail.com
15 Şub 2009 Paz 01:34:05 EET

Glest oyununu başlatmaya çalışırken aşağıdaki hata mesajını alıyorum:

Devr at Devr-pardus ~ $ glest
Couldn't process event: OpenGL error: invalid operation at file:
glest_game/graphics/renderer.cpp, line 2480
Exception: OpenGL error: invalid operation at file:
glest_game/graphics/renderer.cpp, line 279

Ekran kartım GeForce4 MX 440, monitörüm bozuk olduğu için Samsung marka bir
HD LCD televizyon kullanıyorum. Yüklediğim Nvidia sürücüleri ile ilgili
olarak şimdiye kadar bir problem yaşamadım. Acaba OpenGL ile ilgili ayrı bir
yükleme ya da ayar mı yapmalıyım?

İlgilenecek arkadaşlar için şimdiden teşekkürler...

Sami Devrim