[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008,2 Kurulum Problemim

Veli Kabayel kabayel at gmail.com
14 Şub 2009 Cmt 21:21:13 EET

sudo -s -H komutu calışmadıls /dev/sdb5 olarak islem yaptım ekran cıktısı
bostu

sdb5 e kurdugumdan eminim. sdb sdb1 sdb2 hatta sda device bakmama ragmen ls
komutları boştu

http://tr.pardus-wiki.org/Nasıl:Grub'u_kurtarmak<http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub'u_kurtarmak>
sitesindeki işlemleri de denedim fakat root komutu yok