[Pardus-kullanicilari] ozgurlukicin.com'a bağlanamıyorum.

selim ok selimok at gmail.com
13 Şub 2009 Cum 12:28:40 EET

13 Şubat 2009 Cuma 11:16 tarihinde Erhan Türkmen <erhanturk49 at gmail.com>yazdı:

> Teşekkür ederim.
> Modemi kapatıp açtım. Şimdi bağlanıyorum. İlginç olan daha önce hiç
> girmediğim bir sayfa olması urbanterror sayfasının. Hiç oynamadım bile. Bir
> de dün ben evde bile değilken msn hesabım üstelik cep ile bağlanmış. Öyle
> bir cep telefonu kullanmıyorum bile. Bunlar üstüste gelince endişelenmiştim.
> Sorunuza gelince:
> Kablolu ile bağlanıyorum. Bahsettiğiniz güncellemeyi ben mi yapmalıyım?
> Nasıl?

Hayir aslinda bunun bir gecerlilik süresi var ve istemci tarafinda bu
bilgiler otomatik olarak düzenlenir. ADSL modeminizde ve bilgisayarinizda
ayri ayri DNS önbellekleri bulunur. Büyük olasilikla modeminizdeki siz
kapatip acincaya kadar bu bilgileri otomatik olarak degistirmemis.

MSN ile ilgili olarak tavsiyem parolanizi acil sekilde degistirmeniz
yonunde.

Iyi calismalar,
Selim

--