[Pardus-kullanicilari] ozgurlukicin.com'a bağlanamıyorum.

Erhan Türkmen erhanturk49 at gmail.com
13 Şub 2009 Cum 12:16:30 EET

>Bu sorun kullandığınız DNS'in bir haftadır güncellenmemesinden
kaynaklanıyordur.

>Ne tür bir bağlantı kullanıyorsunuz? ADSL, okul, kablo?

>--
>Uğur Çetin

Teşekkür ederim.
Modemi kapatıp açtım. Şimdi bağlanıyorum. İlginç olan daha önce hiç
girmediğim bir sayfa olması urbanterror sayfasının. Hiç oynamadım bile. Bir
de dün ben evde bile değilken msn hesabım üstelik cep ile bağlanmış. Öyle
bir cep telefonu kullanmıyorum bile. Bunlar üstüste gelince endişelenmiştim.
Sorunuza gelince:
Kablolu ile bağlanıyorum. Bahsettiğiniz güncellemeyi ben mi yapmalıyım?
Nasıl?
--
Erhan Türkmen