[Pardus-kullanicilari] Pardus Sabit Disk Sorunu

Güngör Basa gungorbasa at hotmail.com
8 Şub 2009 Paz 18:08:01 EET

Yanıtınız için çok teşekkür ederim...

Date: Sun, 8 Feb 2009 01:45:32 +0100From: erenoglu at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] Pardus Sabit Disk Sorunu
2009/2/8 Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com>

07 Şubat 2009 Cumartesi 23:08 tarihinde Güngör Basa <gungorbasa at hotmail.com> yazdı:

Ben bi sorunu bildirmek istiyorum ama nereye bildireceğimi bilemiyorum.Bilgisayarımda 2 işletim sistemi var vista ve pardus.Bilgisayarımı sistemsiz kapatırsam pardusta harddisklerin içeriğini görüntüleyemiyorum.Bilgisayarı kapat simgesiyle yaptığımda erişebiliyorum...bu bir sorun değil, eğer windowsu çat diye kapatırsanız nfts diskleri ben halen kullanıyorum diye "in-use" olarak işaretliyor ve Pardus buna saygı duyup işini bitir gel diyor. isterseniz komut satırından force seçeneğiyle o disk bölümlerine erişebilirsiniz ama tekrar windowsa geçince sorun yaşama ihtimaliniz var...
Force secenegi ile dosya sisteminizi onarilmayacak sekilde bozma olasiliginiz da var, o yuzden kullanirken baska seceneginizin olmadigina emin olun.-- Emre
Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/photos.aspx