[Pardus-kullanicilari] KWrite-OpenOffice metin düzenleme sorunu...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
7 Şub 2009 Cmt 00:58:36 EET

Merhaba,

Herhangi bir internet sayfasında bir bölüm yazıyı kopyala-yapıştır yöntemiyle 'KWrite' sayfasına aktarıp daha sonra bu yazıyı OpenOffice'te açmak isteyince, metin düzenlemede açmıyor, OpenOffice Calc'ta açıyor ve kuşkusuz her satır için ayrı ayrı çizelge kutucukları yaratıyor.

'Kate' metin düzenlemeden aynı işlemi yapınca OpenOffice'te bu sorunu yaratmıyor.

Sorun 'KWrite'tan mı kaynaklanıyor?

Daha kolay ve basit olduğu için KWrite'ı yeğliyorum. Ama sonra gerektiğinde OpenOffice'te yeniden düzenlemek istiyorum.

Bir bilen bilgi verebilirse sevinirim.

Esenlikle..

Ömer Özen

Instant Messaging, free SMS, sharing photos and more... Try the new Yahoo! Canada Messenger at http://ca.beta.messenger.yahoo.com/