[Pardus-kullanicilari] acemi soruları

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
8 Şub 2009 Paz 12:58:44 EET

Merhaba

Pardus sürümünü yükseltmek için pisi deposundaki güncellemeleri yükledikten
sonra üst sürüme geçersiniz. Bunun için format atmanıza gerek yok. Ancak
örneğin pardus 2007 den pardus 2008 e geçerken format atarsınız. Gerçi cd
içeriğinde güncelleme betiği var ancak acemi kullanıcılara önermiyorum.
KDE 4 yüklemek için
http://www.ozgurlukicin.com/gezegen/tag/pardus%20kde4%20kurulumu/
adresine bir bak.