[Pardus-kullanicilari] acemi soruları

enis enisakcam at ttmail.com
8 Şub 2009 Paz 12:28:38 EET

iki adet acemi pardus' cu sorusu sormak istiyorum.
 1 - Bilgisayarımda bulunan Pardus 'uma Rosegarden. Muse , tuneroid gibi
programlar yüklü. (Müzik ile ilgili.)
Pardusun  her yeni versiyonunu- yeni bir sürümünü-  yüklediğimde bu
programları da yeniden yüklüyorum. (Acemilik bedava nasıl olsa)
Buna benzer ek programlar bilgisayarımda nerede duruyor ?bu programları
silmeden yeni versiyonu -sürümü nasıl yükleyebilirim ?.

2 - 2008.2 beta sürümü bilgisayarımda var. KDE 3.5.10 yüklü.
 KDE 4 nasıl yüklerim: ?

Saygılarımla.
Enis Akçam