[Pardus-kullanicilari] DNS nasýl flush edilir?

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
6 Þub 2009 Cum 16:46:45 EET

ping de sorun yok...zaten trace falan da yaptım çalışan diğer siteyle yollar
ve de ping değerleri aynı...evdeki fiberoptik bağlantıda da aynı yavaşlık,
işteki adslde de ve de diğer işteki mobi adsl bağlantıda da...Bursa dan
hemen açılıyor..rusya dan ağır..almanyada hemen...kayseriden ağır..yani
sorunu diagnose etmek çok zor...windows makine linux a göre biraz daha çabuk
ama ayrı dns adresleri var o yüzdendir...