[Pardus-kullanicilari] simgelerin otomatik olarak sıralanması

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Şub 2009 Cum 14:28:25 EET

Sayın Recep kardeşim
MSDos dan beri Windows un tüm versiyonlarını kullanmış olan amatör kullanıcı
olarak Pardus pek öyle zor bir masa üstü ile karşılamadı ve hatta daha
fonksiyonel geldi. Cd yazmak K3b ile winxp den daha basit ve kolay bir
uygulama KGet ile download winxp deki Flashget den daha başarılı.  Maus sağ
tıkı ile winxpde yapamadıklarınızı Pardus da yapabiliyorsunuz.Eger
Windows95, 98 kullandıysanız birçok uygulamanın yakın olduğunu fark
edersiniz. Winxp den Vistaya geçerken yaşadığınız acemilik kadar bir
acemiliğin ancak %70 i kadar bir acemilik yaşarsınız Pardus a geçince.
Pardus un tek kötü yanı windows da olduğu gibi sık sık format atıp yeniden
kurulum yapmanıza gerek kalmadığı gibi yeni aldığınız donanım için driver
yükleme külfeti de olmadığıdır. Tabi bu arada unutmamak gerrekir ki Madia
Player de herhangi bir DVD,divx vs.için codek yükleme ve arama zorunda
bırakmadığı, Amarok da rahatça müzik CD lerinizi dinleyebildiğiniz windows a
göre artılarıdır.İyi günler