[Pardus-kullanicilari] simgelerin otomatik olarak sýralanmasý

Huseyin Berberoglu hberberoglu at gmail.com
6 Þub 2009 Cum 14:24:31 EET

2009/2/6 recep .. <recepakpinar03 at hotmail.com>

> ya pardusta iki seçenek olması lazım basit görünüm ikiinciside pardusun
> orjinal görünümü bakıyosun ne aradığını bulabiliyosun nede bir işlem
> yapabiliyosun özellikle pardus kullanmak istiyorum kuruyorum bir işlem
> yapana kadar çok zamanımı alıyo diğerleri gibi basit değil çok ayrıntılı
> örneğin bir cd yazdırmak bile o kadar çok vaktini alıyoki insanın o yüzden
> kullanamadım

Sonuçta belli bir alışma süreci var. Bu süreçte sıkıntılar çekebilirsiniz,
ama siz bunlar aÅŸarak mutlu olmak yerine ÅŸikayet ediyorsunuz. Bu ÅŸekilde
işletim sistemi değiştirmeniz çok zor.

Sorun çıktığında şikayet etmek yerine bu sorunu nasıl çözebileceğinizi
araştırın. Google'dan bir şeyler bulamazsanız sorununuzu bu listeye yazın,
deneyimli kullanıcılar size yardımcı olacaktır.

Sanırım şu anda sadece Pardus'a alışma sorunu yaşıyorsunuz, o sorunu da
yılmadan Pardus kullanarak aşabilirsiniz :)

Kolaylıklar.

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - süper blog