[Pardus-kullanicilari] simgelerin otomatik olarak sıralanması

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
6 Şub 2009 Cum 14:19:33 EET

06 Şubat 2009 Cuma 14:09 tarihinde recep .. <recepakpinar03 at hotmail.com>yazdı:

>  ya pardusta iki seçenek olması lazım basit görünüm ikiinciside pardusun
> orjinal görünümü bakıyosun ne aradığını bulabiliyosun nede bir işlem
> yapabiliyosun özellikle pardus kullanmak istiyorum kuruyorum bir işlem
> yapana kadar çok zamanımı alıyo diğerleri gibi basit değil çok ayrıntılı
> örneğin bir cd yazdırmak bile o kadar çok vaktini alıyoki insanın o yüzden
> kullanamadım

Benim kullandığım Pardus'ta işler son derece kolay. Tabii ki bu yapmak
istediğiniz işe ve de yapacağınız işe aşinalığınıza da bağlı. Hele CD yazmak
çocuk oyuncağı. Boş CD'yi takınca K3b onu otomatik tanıyor. Yazdıracağınız
dosyaları içine sürüklüyorsunuz, hepsi bu kadar. Daha ayrıntılı bilgi için
http://www.ozgurlukicin.com/nasil/pardusda-cddvd-nasil-yazilir/ adresine
bakabilirsiniz.

--
Karanlıktan şikayet etmek yerine aydınlık için bir mum da sen yak