[Pardus-kullanicilari] RE: simgelerin otomatik olarak sıralanması

recep .. recepakpinar03 at hotmail.com
6 Şub 2009 Cum 14:09:53 EET

ya pardusta iki seçenek olması lazım basit görünüm ikiinciside pardusun orjinal görünümü bakıyosun ne aradığını bulabiliyosun nede bir işlem yapabiliyosun özellikle pardus kullanmak istiyorum kuruyorum bir işlem yapana kadar çok zamanımı alıyo diğerleri gibi basit değil çok ayrıntılı örneğin bir cd yazdırmak bile o kadar çok vaktini alıyoki insanın o yüzden kullanamadım