[Pardus-kullanicilari] Caudiocreator hatasý

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
4 Þub 2009 Çar 01:24:32 EET

Fatih Bey ve Emre Bey ikinize de teşekkürler.

Evet, programın adı "kaudiocreator", demin yanlış yazdığım için özür dilerim.

Progamı yeniden kurdum, ama bir şey farletmedi. Kodlama seçimi yapmıyor. Ayarlarda MP3, Wav ve FLAC görünüyor, ogg görünmüyor. Yoksa ayarlar doğru da ben mi yanılıyorum?

Dönüştür komutu verdiğimde dönüştürülüyor ama daha sonraki aşama olan kodlamada şu hata notu çıkıyor:

Kodlanmış dosya oluşturulmadı.
Lütfen kodlayıcı program seçeneklerini kontrol edin.
Wav dosyası silindi.
Kodlayıcı çıktısının tamamını görmek istermisiniz?

Kodlayıcı çıktısı görmek istediğim zaman da bir pencere açılıyor ama içi boş.

Ne yapmam lazım?

Sevgi ve saygılarımla.
Emre Kocaoglu