[Pardus-kullanicilari] Caudiocreator hatasý

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Þub 2009 Çar 01:16:22 EET

2009/2/4 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Bu arada ben Caudiocreator degilde KAudioCreator isminde bir program
> buldum.
>
> ALT+F2 yazip, kaudiocreator diyerek calistirabilirsiniz. Sizin soylediginiz
> program da bu muydu? Oyle ise ogg yapmamasi icin bir sebep yok, oggenc
> programi komut satirindan calisiyor mu?
>
> Ayrica gordugum kadari ile K3B de ses CD'lerini ogg yapmak icin opsiyon
> sunmakta.

Bu arada nette cok daha kolay bir metod kesfettim :)

CD'yi takinca masaustunde olusan ses CD'si simgesine tiklayinca, cd
track'leri ile birlikte dizinler gorunuyor. Bu dizinlerden istediginiz
formatta olani tutup masaustunuze suruklerseniz, o formatta parcalar
donusturulup masaustunuze geliyor.

--
Emre