[Pardus-kullanicilari] RE: pardus 2008 kurulu sabit diskimi başka sisteme taşırsam çalışırmı?

Caner ARIK arikcaner at hotmail.com
3 Şub 2009 Sal 01:56:34 EET

öğrenciyim, tatilde kendi şehrime döndüm..
elimde fırsat ve zaman varken kurayım dedim. ama kafama takıldı sorun.

Date: Tue, 3 Feb 2009 01:14:58 +0200
From: ismailparduslist at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]	pardus 2008 kurulu sabit diskimi başka sisteme taşırsam çalışırmı?

Pek bir bilgim yok: sadece donanım farkları sorun çıkarabilir yönünde benim fikrim. Ekran kartı vs... Belki de çözümü vardır.
Direk kendi sisteminize kur(a)mamanızın sebebi nedir acaba?

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/