[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 kurulu sabit diskimi başka sisteme taşırsam çalışırmı?

Caner ARIK arikcaner at hotmail.com
3 Şub 2009 Sal 01:01:30 EET

merhaba, pardus 2008i indirdim ve sabit diskime kuracağım.
fakat bu işlemi kardeşimin makinesinde yapmak durumundayım.

öncelikle;
kardeşimin sistemi core 2 duo işlemci ve ddr2 ram kullanıyor
benimki ise p4 ve ddr(2)?

ben kardeşimin sisteminde kuracağım pardusu problemsiz olarak kendi sistemimde kullanabilecekmiyim?

mail arşivini taradım diyemiyorum çünkü çok fazla mail vardı hepsini kontrol edemedim=(

şimdiden teşekkürler

Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/