[Pardus-kullanicilari] Online radyo

Anestezi Teknikeri anesteziteknikeri at gmail.com
30 Ara 2009 Çar 19:18:06 EET

Merhaba,

Amacınızın Pardus'ta "internet üzerinde radyo dinleme" olarak algılıyorum.
Bu durumda [1] ve [2] deki anlatımların faydalı olacağını düşünüyorum. Hatta
bu anlatımlardan faydalanarak Pardus'ta kullandığınız birçok ses/video
çalıcıdan da benzer işlemler yaparak internet radyolarını dinleyebilir ve
çalma listelerine kaydedebilirsiniz.

[1] http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Kaffeine_ile_radyo_dinlemek

<http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Kaffeine_ile_radyo_dinlemek>[2]
http://anesteziteknikeri.wordpress.com/2009/09/18/amarok-ile-internet-radyo-yayini-dinlemek/