[Pardus-kullanicilari] Online radyo

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
30 Ara 2009 Çar 14:05:31 EET

Arkadaşlar internet üzerinden çalışan çok güzel bir radyo var hemde ücretsiz
ancak pardus üzerinde wine ile çalıştırmayı denedim pek sağlıklı bir sonuç
alamadım, radyoyu yapan firmaya E-Posta attım aldığım cevap yaptıkları
ürünün her platformda çalışması ancak işlerin yoğunluğundan dolayı Pardus
altında çalışması için şu an yeterli zaman ayırmadıkları doğrultusunda oldu.
Acaba bu programı Pardusa uyarlayabilecek bir arkadaş varmı, eğer
yapılabilirse çok iyi olur diye düşünüyorum.
Saygılarımla
http://www.exaradyo.com/
--
ZAFER OSMANOĞLU