[Pardus-kullanicilari] format

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
23 Ara 2009 Çar 22:32:34 EET

Eğer Parduslu sda5, XP li sda1 in uzantısı (ikincil =extended bölüm) ise, XP
nin biçimlendirilmesi sonucunda Pardusun da erişilemez duruma gelme olasılığı
var. Forumda bu durumdan yakınanlar olduğunu biliyorum en azından.
Dolayısıyla Pardusu da yeniden kurma zorunda kalabileceğinizi göz önüne alarak
verilerinizi yedeklemenizi ve tekrar kurmak durumunda kalırsanız da primary
(birincil) bölüme kurmanızı öneririm.