[Pardus-kullanicilari] Hangi Yazıcı?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Ara 2009 Çar 10:45:01 EET

Arkadaşım
1- Yazıcı ile printer arasındaki kabloyu çıkar, Depodan Hplip-Gui paketini
kurmadıysanız kurun.
2- Usb Kablolu olarak tanıttığın yazıcıyı sil
3- Usb kablosu takılı değilken ve yazıcın açık durumdayken Pardus--Sistem
Ayarları -- Yazıcı Yaapılandırması -- Yeni yazıcı (network printer)
kutucuğunu tıklayarak devam et.Tabi bunları yaparken ADSL wireless modeminin
açık olduğunu var sayıyorum. ileri "forword" tuşu ile devam edince açılan
tabloda 192.168.1.x host ve 9100 port u kullanıp yapılandırdığı belirecek
ilerle HP solda sağda ise Photosmart...4780..... gözükecek ilerle yeni
açılan sayfada test print page ile baskı dene baskı alıyorsan işlemi bitir.
Artık wireless olarak kullanabilirsin

Şimdi Adsl modemi kapatın yazıcının usb kablsunu takın sizin yazıcınızın
tanındığını belirtir bir uyarı alacaksınız. ADSL modeminizi açın şimdi hem
usb kablo ile hemde kablo takılı değilken wireless olarak printerinizi
kullanabilersiniz.Kolay glsin iyi günler