[Pardus-kullanicilari] Hangi Yazıcı?

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
23 Ara 2009 Çar 08:43:53 EET

Günaydın Arkadaşlar

Hp C4780 yazıcım dün akşam geldi. Pardus 2009 da depodaki Hp paketlerini
kurdum.(3 paket). Hiçbir sorun yaşamadım. Yazıcı ve tarayıcı çok güzel
çalıştı.

Tarayıcı için Xsane paketini kurdum.

Pardus 2008 de depodaki 2 hp paketini kurdum. Yazıcı çok güzel çalıştı.
Tarayıcı için yine Xsane paketini kurdum. Xsane aygıtı tanımadığı için
tarayıcı çalışmadı.

Xsane programına yazıcıyı nasıl tanıtabilirim?

Bu yaptıklarımı usb bağlantısıyla gerçekleştirdim. Wirelessi denemedim.

İyi Günler

Coşkun AKTAŞ

Kendinizi özgür hissetmek ve virüslerden kurtulmak için Tübitak'ın yazdığı
ücretsiz işletim sistemi PARDUS'u kullanın.

http://www.ozgurlukicin.com/ia/

İZMİR grubuna katılmak için aşağıdaki linki tıklayın.