[Pardus-kullanicilari] "Pardus yasaklandı abi"

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
19 Ara 2009 Cmt 09:21:46 EET

Bir süre önce BİMER aracılığı ile sorduğum soruya gelen resmi yanıt şu şekilde;

Sayın Ali Erkan İMREK

BİMER'e cevaplandırılmak üzere sunduğunuz sorularınıza ait cevaplar
aşağıda belirtilmiştir.

1-      MEB'in Microsoft firması ile öğretmenlerin Microsoft ürünleri
kullanması konusunda bir anlaşması yoktur. Öğretmenlerin; bilgi ve
teknoloji çağının gereklerine uygun çağdaş yöntem ve anlayışıyla,
teknolojiyi mümkün olduğunca etkin olarak kullanabilmesi,
meslektaşlarıyla güçlü iletişim kurabilmesi, iyi örnekleri paylaşıma
açabilme özgüvenini taşıyabilmesi, ihtiyaç duyduğu konularda neyi,
nerede bulacağı farkındalığını ve bilgisini edinebilmesi kapsamında
MEB ile Microsoft firması arasında protokol ve sözleşme bulunmaktadır.

2-      MEB'in Microsoft firması ile eğitim öğretimde Microsoft
ürünleri kullanması konusunda bir anlaşması yoktur.

3-      Bilgisayar öğretmenlerine verilen hizmetiçi eğitim kurslarında
Microsoft firması ile MEB arasında imzalanan protokol gereği eğitim
programları verildiği belirtilmektedir. Bu programlar çerçevesinde
verilen eğitimlerin değerlendirilmesi sonucunda öğrencilerin
deneyimlerine başvurulmaktadır.

4-      Öğrencilerin Microsoft ürünleri kullanmadan da ödevlerini
yapabileceklerini belirten bir genelge veya talimat yoktur.

Bilgilerinizi rica ederiz.

--
Ali E.İMREK