[Pardus-kullanicilari] "Pardus yasaklandı abi"

Abdullah Karacabey abdullah at edebimce.com
19 Ara 2009 Cmt 01:20:54 EET

Millet bu kadar iş yapıyor, emek harcıyor ve devletin kurumları yine
devletin parasıyla yapılan sistemi kullanmayacak mı? Bu işin altına elini
koyanlar elbet bir gün tüm kurumları Pardus'a geçirecektir. Yoksa bu kadar
emek mahşerde yakalarına yapışır. Pardus, Devrim arabası gibi olmasın,
oldurmayalım; sonra zararı yine bize dokunacaktır, herkesin bildiği üzere.

Bu arada tüm öğretmen arkadaşlarıma Pardus'un gelecekte okullarda
kullanılacağından bahsediyorum, biri olmasa diğeri deniyor sistemi. Ayrıca
ev arkadaşım Vista ile sorunlu, sadece Amarok için Pardus'a geçip orada
müzik dinlemeye başladı:)

Haydi selametle