[Pardus-kullanicilari] Artık Özgürsün: Windows'a Para Vermek Zorunda Değilsin

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
14 Ara 2009 Pzt 21:49:07 EET

Arkadaşlar
Yüketici hakları yasası gereği bulunduğunuz yerdeki tüketici hakları
masasına müracaatla satıcının hakkınızı yerine getirmeyerek win.yüklü olarak
sattığı ürünü işletim sistemjsiz olarak satamayacağını belirtmesi sonucu
istemediğiniz işletim sisteminin parasının alaındığı yönündeki beyanınız ve
belgeniz(faturanız) doğrultusunda satıcı ile irtibatı sonucu sorununuz
çözülmezse açacağınız dava harca tabi değil diye biliyorum. Bir diğer husus
ise emsal dava varsa karar tarih ve numarasını belirtmeniz davanın bir veya
iki celsede sonuçlanmasını sağlar ki Hlim Karslı nın açtığı dava tarih
numarası ve karar tarih numarası bu konuda iyi bir referans sayılır. Kaldıki
açılan bir davada harç tutarı 2009 itibariyle 23 ile 35 Tl civarında bir
tutardır buna ilaveten tebligat masrafı var, bu da fazla bir meblağ
tutmaz.Böyle bir dava için  avukat tutmanıza da gerek yoktur. Yöneticisi
olduğum site de buna benzer bir icra dava dosyasına 23 Tl harç yatırdım,
harç tutarı açılan davadaki meblağ üzerinden hesap ediliyor gibi geldi bana
(İcra tutarı 611 Tl idi) İyi akşamlar