[Pardus-kullanicilari] ozgurlukicin.com sitesine ve pardusa gerçekte ne oldu?

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
11 Ara 2009 Cum 23:52:18 EET

Arkadaşlar lütfen olayı daha fazla kişiselleştirip birbirimizi kırmayalım.
Sanki Pardus projesinin ilerleyişi bir kaç kişinin insiyatifindeymişçesine
yorum yapmayalım. Bence konu oldukça abartıldı ve gereksiz ve kırıcı
cümleler kurulmaya başlandı. Lütfen bu gereksiz konuyu kapatalım. Pardus
Projesinin ilerleyişinin durdurlmayacağından eminim. Sizinde içiniz rahat
olsun.

Saygılarımla...
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ