[Pardus-kullanicilari] ozgurlukicin.com sitesine ve pardusa gerçekte ne oldu?

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
11 Ara 2009 Cum 16:57:47 EET

Sn. Tekman'ın açıklamaları gayet tatmin edici. Uzun zamandır böyle bir
açıklama bekliyorduk.

Ancak ortalığın bu kadar bulanıp bu şekilde e-postalarla liste
kullanıcılarına sorular sorulup görüş paylaşılacağını, iddialarda
bulunulacağını, doğru-yanlış fikirlerin beyan edileceğini ve sonunda bu
konunun ilk iletisi gibi bir iletinin geleceğini tahmin etmek için kahin
olmak gerekmiyor.

Bence iletilerin bu kadar sertleşmesinin sorumlusu, konunun bu duruma
geleceğini tahmin edemeyen proje yöneticileridir. Kusura bakmayın Sn. Tekman
ama bu durumda suçu biraz da kendinizde aramalısınız. Bu kadarcık bir
açıklamayı yapmayarak listeyi takip eden binlerce Pardus kullanıcısı ve
taraftarını görmezden geldiniz. Hani Pardus projesi şeffaf bir projeydi,
topluluk olan bitenden haberdar olacaktı? Yoksa bu listeyi takip edenlerin
olan bitenden haberinin olmaması gerektiğini mi düşünüyorsunuz?

Umarım benim de bu düşüncelerimden ötürü suç işlediğimi
düşünmüyorsunuzdur...