[Pardus-kullanicilari] ozgurlukicin.com sitesine ve pardusa gerçekte ne oldu?

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
11 Ara 2009 Cum 16:14:13 EET

On 11-12-2009 15:48, Erkan Tekman wrote:

> Çamur atıp iz bırakmaya çalışan, bulanık suya olta sallayan ve güneşi balçıkla
> örtmeye çabalayan bu kişilerin Pardus kullanıcılarını, Özgürlük İçin camiası
> üyelerini ve genelde kamuyu yanıltmamaları için bu açıklamayı yapmaya mecbur
> kalmaktan hicap duyuyorum. Pardus projesinin mevcut durumunu özetlemek
> gerekirse söyleyeceğim de şudur: "Pardus, gerek yüksek kalitedeki kararlı ve
> kullanışlı ürünleri, gerek bilgi birikimi ve yetkinliği açısından göz
> kamaştıran ekibi ve gerekse gittikçe genişleyen bireysel ve kurumsal kullanıcı
> [...]

Söylentilerin değil, yapılan işlerin arkasındayız. Teşekkür ediyoruz.

Yalnız bir hatırlatma; Gerçekten merak içinde olan kullanıcılar var.
Ekipten bir basın sözcüsü gibi biri olsa da arada bir bu listede bazı
haberler verse bizlere çok daha mutlu olacağız. Sizin çekirdek ekibiniz
gibi çekirdek Pardus kullanıcıları da var ve çoğunlukla bu listede
ikamet ediyorlar diye düşünüyorum.

Saygılarımla.