[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
9 Ara 2009 Çar 23:12:48 EET

Ne güzel fikirler saygın ve elit  havada uçuşuyor...
Ancak hala geliştiricilerden pardusun şu anı ve yakın dönem planlamaları ile
ilgili böyle karınları iyice doyuracak bilgi hala ortaya konmadı..
Ya bu koca ileti dizisini kıs kıs gülerek okuyor ve bekliyorlar, ya da
"nasıl anlatsak ki durumun ne olduğunu?" şeklinde kara kara düşünüyorlar.