[Pardus-kullanicilari] www.ozgurlukicin.com da bilmediğimiz birşeyler mi var?

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
8 Ara 2009 Sal 14:02:13 EET

Merhaba;

ubuntu deyince, ben kendimde ne hissettiğimi müsaadenizle özetlemek
istiyorum kısaca ve sade bir kullanıcı olarak.

Hemen ubuntu.com'a giriyorum, herşey çok güzel gözüküyor renkler, tasarım vs
ve hemen "download ubuntu" linkini tıklıyorum , yaklaşık 700mb'lık cd
kalıbını indiriyorum, (belki komik gelebilir ama bu döngü ubuntu'nun her
yeni versiyonu çıktığında böyle oluyor :) ) , virtualbox ile yeni makine
deyip şöyle güzelce ve özenle kuruyorum.

Sonuç : Her seferinde bir kaç gün o ubuntu sanal makinemde duruyor ve biraz
kurcaladıktan sonra sanal makineyi komple siliyorum. Bu, Kubuntu kurduğumda
da oldu , yani kde'ye olan alışkanlığımdan kaynaklanmıyor ve kesinlikle kde
konusunda Pardus'tan iyisi herhalde yok veya ben hiç karşılaşamadım.

Kısaca :  Bende Özgür Bey'e katılıyorum ve benim tercihim hep Pardus'tan
yana oluyor.

saygılar.

--
Koray Özdemir